ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

...............

1390/4/12 15:18
نویسنده : مامان
1,211 بازدید
اشتراک گذاری

 

    

ماهان ما

مامان وبابا خیلی آرزوهای بزرگی برات دارن.

خیلی کارها دلشون میخواد برات انجام بدن.

و نمیدونن که از پس اونا بر میان یا نه؟

تو دعا کن و با اون دل پاکت از خدا بخواه.

تو بزرگترین،قشنگترین و بهترین اتفاق عمر مایی.

 

 

                           

               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

خاله ندا
12 تیر 90 20:44
به امید خدا میتونی مامان جون ماهان ... مثل الان که بهترین مامان هستی ... امیدوارم همیشه سالم باشید و به آرزوهاتون برسید


ممنون بهترین خاله.
مامان ماهان
12 تیر 90 22:42
به خدا توکل کن عزیزم
الهی که به همه آرزوهات برسی


همه توکلم به اونه.
مامان مسیح
13 تیر 90 2:16
سلام مامان مهربون...
غصه نخور بالاخره خوب میشه و ترسش میریزه...
من یه پیشنهادی دارم...
خودم وقتی کوچیک بودم حسابی از حموم می ترسیدم...یه روز مامانم غذایی که خیلی دوست داشتم ( ماکارونی) برام درست کرد و منو برد حموم... اونوقت توی حموم اون غذا رو برام آورد...و ظرف رو گذاشت رو سکو تا خیس نشه...من یه کم آب بازی و حموم میکرم و یه کم غذا....
باور میکنین....هنوز لذت اون روز زیر دندونمه ؟
دیگه هرگز از حموم بدم نیومد...
شما هم چند بار این کارو تکرار کنین.....مطمئنم جواب میده.


ممنون از راهنماببتون.ماهان عاشق شکلاته.با شکلات امتحان کردم.گریه کمتر شده ولی نه کاملا.

مامان ماهان
13 تیر 90 8:19
خدا مامان شما رو هم بیامرزه
عزیزم در اثر چی به این زودی رفت ؟؟


ممنون.خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.موقع زایمان رحمت خدا رفتند.


lachin
13 تیر 90 22:06
mersi ke nazar dade id
داي ممد
14 تیر 90 0:05
چرا داي من با شعر خوندن خسته كردي
کاکل زری یا ناز پری
14 تیر 90 9:58
ماهان خوشکل همیشه قدر بابا و مامان مهربونتو بدون. امیدوارم هم تو و هم بابا مامان به آرزو هاشون برسن


ممنون.ایشالا شما هم به آرزوهای خوبتون برسین.
haleh & termeh
14 تیر 90 13:20
امیدوارم جور بشه که بیایی اما هوا خیلی خیلی گرمه
نی نی توپولی
15 تیر 90 17:03
عباس!

ای صبر و قرار بی قراران

امّید دل امیدواران

دانی که گر از عطش بمیرم

یک قطره ز دیگری نگیرم

ساغر نزنم ز دست هر کس

من دست تو می شناسم و بس

روزی من از خزانه ی توست

دل، سائل آستانه ی توست

امشب ز تو بار عام خواهم

دیدار تو و امام خواهم






نی نی توپولی عزیز.بازم که آدرس نذاشتی.
داداش ممل
15 تیر 90 17:29
ماهان جان بايد افتخار كنه كه مادرو پدري به مهربوني شما داره.مشكلات زود گذرند و به سادگي مي تونيم ميم مشكلات رو برداريم تا زندگيمون شيرين بشه.شاد باشيد راستي به وبلاگ ما سر بزنيد!